Sieger Plattdüütsche Leeswettstriet

Leeswettstrietteilnehmer*innen erhalten Urkunde

Der diesjährige Plattdüütsche Leeswettstriet fand unter besonderen Bedingungen statt. Die Bewerber*innen mussten ihre Geschichte allein üben, per Audio aufnehmen und dann digital versenden. Die Hugo-Friedrich-Hartmann-Oberschule hat die beiden Jahrgangssieger zum Landesentscheid weitergeleitet: Marvin Gronau aus dem Jahrgang 6 las die Geschichte von Gerd Spiekermann, Wer den Pennig nich ehrt. Nike Hünecke aus dem Jahrgang 9 las die Geschichte von Hinrich Gercken, Breefdräger von Beruf.
Die Urkunden überreichte unsere Schulleiterin Frau Nicole Troué im SLZ und lobte den Einsatz der beiden Leser*innen, mit dem sie das Kulturgut Plattdeutsch lebendig erhalten und weitertragen. Ebenso erfreut war Frau Fahlbusch, die beide Leser*innen zur nächsten Paus up Platt -wenn sie wieder im SLZ stattfindet- einlud.

Nu up Plattdüütsch:
Leeswettstrietdeelnehmers kriegt ehr Urkunn
Dit Johr was dat een besünnern Plattdüütschen Leeswettstriet. Nich blots, dat de Leesers ehr Texten alleen öven mössn, se harrn de Upgav de Geschicht iintousnacken und as Audiodatei offtougävn.
De Hugo-Friedrich-Hartmann-Oberschool hett use beiden Johrgangssieger toun Lannesentscheid wiederstüürt. Dorbi sünd: Marvin Gronau ut den Johrgang söös, he lees de Geschicht vun Gerd Spiekermann: Wer den Pennig nich ehrt. Johrgangssiergerin vun den Johrgang negen is Nike Hünecke. Se hett sick de Geschicht, Breefdräger von Beruf vun Hinrich Gercken utsöcht und iinsnackt.
De Urkunn göv dat vun de Bass vun de School Fru Nicole Troué iin SLZ. Se kloppt de beiden up de Schullern un was bannig stolt. Besünners goud find se, dat so de Plattdüütsche Sprak als Kulturgut wiedertransporteert weerd un nich veloren geiht. Glieks so bliede was Fru Fahlbusch, de de beiden Leesers fort för de toukoamen Paus up Platt iinlodt hett.