Plattdüütsch – is al wat Besünners

Nach einer Woche mit viel Programm starten wir in die Ferien. Der WPK Plattdeutsch war in den letzten Wochen als Interviewpartner gefragt. Zum Thema Corona und zur Aktion: Wir in Niedersachsen sind Besonders, hat der NDR Hörfunk in der Hugo-Friedrich-Hartmann Oberschule nachgefragt.

Ulrike Kressel als Reporterin des NDR fragte noch einmal: Wie ist die aktuelle Situation in der Schule? Hat sich etwas verbessert, sind noch Wünsche offen? Wie geht es Schülerinnen, Schülern und den Lehrenden in der Schule? Und alle Antworten erhielt sie von den Schülerinnen und Schülern, sowie von Herrn Clausen und Frau Stumpenhusen auf Plattdeutsch.

Zu Hören in der Sendung Dit un Dat up Platt am 16.10.2021 von 18:05-20:00 Uhr oder im Podcast:

Am Donnerstag kam aus Hannover Schorse, der in ganz Niedersachsen für den NDR unterwegs ist und fragt- was ist Besonders an Niedersachsen? Plattdeutsch- na klar! Der WPK Plattdeutsch gab sein Bestes und hat Schorse vermittelt, wie viel Spaß es ihnen macht, die Regionalsprache zu lernen. Und leicht fällt es ihnen auch, meinen unsere Schülerinnen und Schüler, da viele Gemeinsamkeiten mit den anderen Sprachen, die sie lernen, festzustellen sind. Am Mittwoch, 20.10. am Vormittag können die Interviews im Radio auf NDR 1 verfolgt werden.

…und dann kam mit Spannung erwartet am letzen Schultag vor den Ferien der Abschluss der Plattdeutsch Challenge und die Preisverleihung mit Frau Troué! Es gab spannende Beiträge, tolle Wörter auf Plattdeutsch wie Piepgössels, Schruventrecker, Hartpuckern, Plüschmors, …. dazu viele schöne Bilder, Fotos und Videos mit großartigen Sprechern, die auf Plattdeutsch bis zehn gezählt haben. Vielen Dank allen Teilnehmenden, dem Förderverein der Hugo-Friedrich-Hartmann Oberschule und dem Länderzentrum für Niederdeutsch in Bremen für die Unterstützung und schöne Ferien!

Up Plattdüütsch

Na een Wek mit vull Programm könt wi nu in de Ferien. De WPK Plattdüütsch word interviewt to Corona un dat Ümgahn dormit in de School un to de Aktion : Wi in Neddersassen sünd Besünners. De NDR 1 was för disse Interviews bi us in de Hugo-Friedrich-Hartmann-Oberschool.

De Reporterin Ulrike Kressel hett noch eemal nafrogt, wo dat nu än de School is mit Lüften, Snutenpulli un ännerswat. Interviewpartner warrn de Schölers, Herr Clausen un Fru Stumpenhusen. Antohören is dat Gänze an Sünnavend  16.10.2021 bi Dit un Dat up Platt vun clock söös bit clock acht or in Podcast:

Dönnerdag köm Schorse vun NDR ut Hannober, de in heel Neddersassen ünnerwechens is un frogt, wat güvt dat Besünneres in Neddersassen? Plattdüütsch – na kloar! DE WPK Plattdüütsch hett sien Bestes goven un hett Schorse övertügt, wovull Sposs dat maakt, Plattdüütsch to lern. Und licht fallt ehr dat ok- seggt de Scheulers. Dat güvt masse Gliekes in de Spraken, de se al än de School lehrt und Plattdüütsch. Än Middeweken, 20.10.2021 is vörmiddages den Bidrag bin NDR to hören.

…un toletzt dat best! An letzten Schooldag för de Ferien word den Afschluss vun de Plattdüütsch Challenge und de Priese vun Fru Troué vegeven. Masse mooie Wöör up Plattdüütsch hebbt de Schülers funnen as: Piepgössels, Schruventrecker, Hartpuckern, Plüschmors… dorto worrn Beller malt und knipst un mit Wöör veseihn. Tellen bit teihn up Plattdüütsch was de drööte un letzte Deel vun de Plattdüütsch Challenge. Ok dat hebbt masse goot henkregn!

Velen Dank an ale, de mitmokt hebbt un us Stöhn goven hebbt as de Fördervereen vun de Hugo-Friedrich-Hartmann-School und dat Lännerzentrum för Nedderdüütsch in Bremen. Mooie Ferien!