Plattdeutsch-Sprachenaustausch mit der Möörkenrealschule

Der seit dem Schuljahr 2013/2014 an der Hugo-Friedrich-Hartmann Oberschule von Frau Stumpenhusen angebotene Wahlpflichkurs Plattdeutsch erhielt 2017 Besuch von der Plattdeutsch Partnerschule aus Ostfriesland.

Siet 2013 güvt dat än de Hugo-Friedrich-Hartmann Oberschool in Bewick een Wahlplichtkurs up Platt. In Mai 2017 kam de Plattdüütsch-Partnerschool ut Ostfreesland tau Besök.

Im Jahr zuvor war Frau Stumpenhusen mit dem WPK Plattdeutsch in Leer und nahm einer einer spannenden Rallye durch das Museum in Leer teil, die der WPK der Möörkenrealschule unter Leitung von Frau Seidel auf Plattdeutsch vorbereitet hatte. Mit Spannung wurde der Gegenbesuch erwartet.

Fleken Joar was Fru Stumpenhusen mit den WPK Kurs Plattdüütsch in Leer un hä tausamm mit de Schölers een spannende Rallye iin dat Museum in Leer, de vun den WPK Kurs vun de Möörkenrealschool mit Frau Seidel as Mester up Plattdüütsch moket word.

Im Mai 2017 war es dann soweit: Schüler der Möörkenrealschule in Leer besuchten die Schule in Bardowick  und nahmen an einer Teezeremonie des WPK Plattdeutsch teil. Im Anschluss führten Yannic Tammling und Eric Ferner (Foto) die Plattsnackers durch die Schule. Gemeinsam wurde dann in Begleitung von Herrn Lichtsinn im JUZ in Bardowick das Mittagessen eingenommen.

Iin Mai 2017 was dat denn sowiet: Schölers vun de Möörkenrealschool ut Leer hebbt de School in Bewick besöcht und kregen tauerst Tee vun den WPK Plattdüütsch- as suk dat hört. Dorna hebbt Yannic Tammling un Eric Ferner (Beld) de Plattsnackers de School wieset. Ächterän güng denn Herr Lichtsinn mit den WPK taut Middaecheten iint JUZ.

Die Samtgemeinde Bardowick unterstützte freundlicherweise den Austausch mit der Möglichkeit, zusammen im Samtgemeindebus die Umgebung zu erkunden.

Ein erster Anlaufpunkt war der historische Dom in Bardowick. Bernd Wald übernahm die Führung im Dom (Foto) und konnte als Plattsnacker den Besuchern in Bardowicker Platt alles genau erklären und Fragen beantworten. Ein weiterer Höhepunkt war das Schiffshebewerk in Scharnebeck. Die Schülerinnen und Schüler aus Leer zeigten sich beeindruckt vom imposanten Bauwerk und möchten im kommenden Schuljahr unbedingt einen Gegenbesuch aus Bardowick wieder in Leer begrüßen.

Gänz besünners moij was, dat de Samtgemeinde Bewick een Bus för den Besök än de School henstellt ha. So künn de Schölers tausamm de Gegend ankieken. Tauerst warn se in den olden Dom von Bewick, Vetellen vun de Geschicht vun Dom künn am besten Bernd Wald in Bewicker Platt (Beld). Wat gaänz Besünners was de Fohrt hen dat Schüpphevewärk in Scharnbeck. De Schölers ut Leer harn sowat noch nich seihn.

Ale freut sük nu up dat nächste Drepen, wat wedder in Leer sien söll.